De 15-jarige Nickolas werd verwond in z’n slaap – nu waarschuwt zijn familie anderen voor deze dodelijke, nieuwe “grap”.

De 15-jarige Nickolas Conrad uit Arkansas werd het slachtoffer van een ziekelijke nieuwe trend. Op een avond toen Nickolas in slaap was gevallen, slopen zijn vrienden weg en kookten een beetje water in de magnetron. Toen het stomend heet was, goten ze het over hem.

“Ik voelde een extreem branderig gevoel in mijn nek. Ik werd wakker en begon meteen te schreeuwen. Het was de ergste pijn van mijn leven”, zei Nickolas.

Maar het was niet de enige keer dat zijn “vrienden” hem verbrandden. Ze verbrandden hem ook met een aansteker.

“Ik wil gewoon dat ze me met rust laten. Ze zijn mijn vrienden niet meer en zullen dat ook nooit meer zijn”, zei hij.

Nickolas is niet de enige die verwond raakte door deze misselijke nieuwe trend. In augustus raakte het gezicht van de 11-jarige Jamoneisha Merrit verbrand nadat vrienden kokend water over haar hadden gegoten.

Een achtjarig meisje uit Florida overleed zelfs als gevolg van een andere versie van deze “Hot Water Challenge.” Haar neefjes daagden haar uit om kokend water door een rietje te drinken. Dat deed ze en enkele maanden later was ze dood.

Nu wil Diane Johnson, de tante van het meisje, anderen waarschuwen over dit probleem. “Ouders, praat met je kinderen over dit soort uitdagingen. Geef ze niet gewoon je telefoon en laat ze niet zomaar hun gang gaan. Let goed op waar ze mee bezig zijn”, zegt Diane.

Dit moet onmiddellijk stoppen. DEEL dit artikel om mensen bewust te maken van deze gevaarlijke trends.

Bron en afbeelding: The Sun